Sinop'un Boyabat ilçesinde Organize Sanayi Bölgesi (OSB) Müteşebbis Heyeti Toplantısı gerçekleştirildi. Vali Mustafa Özarslan başkanlığında yapılan toplantıda, bölgedeki sanayi alanındaki gelişmeler ve yapılan çalışmalar ele alındı.
Toplantıda Kaymakam Enver Yılmaz, bölgede yürütülen projeler ve yapılan çalışmalar hakkında detaylı bilgi verdi. Toplantıda ayrıca gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı.
Toplantının ardından, Boyabat OSB alanında üretime dönük fabrika kurma ruhsatı alan dört iş insanına Vali Özarslan tarafından arsa tahsis belgeleri verildi. Bu gelişme, bölgenin ekonomik ve endüstriyel yapısının güçlendirilmesine önemli katkı sağlayacak.