Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Duran, Suriye Enformasyon Bakanıyla Bir araya Geldi

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Duran, Suriye Enformasyon Bakanıyla Bir araya Geldi

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi (STRATCOM Zirvesi) 2026 kapsamında Suriye Arap Cumhuriyeti Enformasyon Bakanı Dr. Hamza el-Mustafa ile önemli bir görüşme gerçekleştirdi.

Görüşme, STRATCOM Zirvesi 2026'nın marjında gerçekleştirildi ve taraflar, bölgelerindeki iletişim alanında karşılaştıkları ortak sorunlar, dezenformasyonla mücadele ve doğru bilginin kamuoyuna etkin şekilde ulaştırılması konularında görüş alışverişinde bulundu.

Duran, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, STRATCOM Zirvesi 2026 kapsamında Suriye Enformasyon Bakanı el-Mustafa ile gerçekleştirdiği görüşmeyi duyurdu.

Görüşmede, taraflar bölgelerindeki iletişim sorunlarına karşı ortak bir anlayış ve işbirliği ruhu içinde hareket etme kararlılıklarını vurguladılar. Duran, şunları kaydetti: "Bölgemizde iletişim alanında karşı karşıya olduğumuz ortak sınamalar, dezenformasyonla mücadele ve doğru bilginin etkin şekilde kamuoyuna ulaştırılması konularında görüş alışverişinde bulunduk. Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde, bölgesel işbirliğini güçlendirecek ve iletişim alanında ortak kapasitemizi artıracak adımları atmaya devam edeceğiz."

Paylaşımda, görüşmeye ilişkin fotoğraflar da yer aldı.

Görüşme, bölgesel iletişim konularında işbirliği ve dayanışmanın güçlendirilmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Duran ve el-Mustafa, görüşmede bölgesel iletişim alanında ortak bir vizyon ve strateji geliştirme konusunda mutabık kaldılar.

STRATCOM Zirvesi 2026, uluslararası iletişim uzmanlarının bir araya geldiği önemli bir platform olarak kabul ediliyor. Zirve, iletişim alanında son gelişmeleri ve trendleri tartışmak, bölgesel ve küresel iletişim sorunlarına çözüm önerileri geliştirmek amacıyla düzenleniyor.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Duran, Suriye Enformasyon Bakanı el-Mustafa'ya, görüşmeye katılımından dolayı teşekkür etti. Duran, "Zirvemizi teşriflerinden dolayı Sayın el-Mustafa'ya teşekkür ediyorum." dedi.

Görüşme, iletişim alanında bölgesel işbirliğinin güçlendirilmesi ve ortak sorunlara karşı ortak çözümler geliştirilmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

İki taraf, iletişim alanında işbirliğini artırmaya ve bölgesel sorunlara karşı ortak bir duruş sergilemeye devam edeceklerini vurguladılar. Duran ve el-Mustafa, görüşmede iletişim alanında gelecekteki ortak projeler ve girişimler hakkında da fikir alışverişinde bulundular.

Görüşme, bölgesel iletişim konularında yeni bir işbirliği ve dayanışma döneminin başlangıcını simgeliyor. İki taraf, bölgesel iletişim sorunlarına karşı ortak bir anlayış ve işbirliği ruhu içinde hareket etme kararı aldılar.